Fins al 30 de setembre, presentació de resums al II Congrés Internacional sobre Patrimoni Col·lectiu Immaterial

Ja està obert el termini de presentació de resums al II Congrés Internacional sobre Patrimoni Col·lectiu Immaterial, que tindrà lloc a València els dies 18, 19 i 20 de novembre de 2019 i està organitzat per Associació Valenciana d’Antropologia i la Facultat de Ciències Socials de la Universitat de València.

Les propostes de comunicació poden enviar-se, fins al dia 30 de setembre de 2019, a l’adreça electrònica: , incloent-hi la següent informació: títol de la comunicació, nom i cognoms de l’autor/a, institució de procedència, e-mail, resum de la comunicació (amb una extensió màxima de 300 paraules) i Grup de Treball al qual es presenta, dins dels quatre GT programats:

• GT 1. Gestió, inventari i legislació del Patrimoni Col·lectiu Immaterial
  • GT 2. Patrimoni Col·lectiu Immaterial i participació
  • GT 3. Discursos i pràctiques del Patrimoni Col·lectiu Immaterial: d’allò local a allò global
  • GT 4. Patrimoni Col·lectiu Immaterial i turisme

Esperem les vostres contribucions!