Ja està obert el termini d’inscripció a la V edició del curs d’Etnografia. Ensenyant la cuina, que en aquesta ocasió està dedicada als ‘Grups de discussió i Entrevistes en grup’. Com és habitual, es desenvoluparà durant tres divendres consecutius, els dies 11, 18 i 25 d’octubre de 2019 en la Facultat de Ciències Socials de la Universitat de València.

Aquesta activitat està organitzada per l’AVA, amb la col·laboració del Departament de Sociologia i Antropologia Social. Universitat de València, el Museu Valencià d’Etnologia,  la Facultat de Ciències Socials. Universitat de València i el Màster Oficial Interuniversitari de Gestió Cultural UV/UPV.

Teniu més informació sobre el programa, professorat i el procediment d’incripció en aquest enllaç. També podeu descarregar-vos ací el programa en pdf en valencià i en castellà, així com la butlleta d’inscripció, que haureu d’enviar emplenada a l’adreça electrònica abans del dia 3 d’octubre!

No ho deixeu per a última hora i apunteu-vos al més prompte possible!